Az új energiajárműveket gyártó Xpeng hivatalosan is bemutatta a P7+-t. Az új elektromos autó egy 4 ajtós kupé stílusában érkezik, amely a családi vásárlókra összpontosít, oldalról nyíló ajtókkal, mint egy normál autóé, ellentétben a korábbi P7i-vel, amely sportosabb volt felfelé nyíló ajtókkal.
Az Xpeng P7+ a márka legújabb Robo Face formanyelvén érkezik. Az autó elejének X-alakú kialakítása, a motorháztető alatti nappali menetfény csíkkal, amely szinte az első kerékívig nyúlik, mint a P7i-nél, de a fényszórók és az első lökhárító más kialakítású. Az autó oldala modern hangulatú, az autó belsejében elrejtett ajtókilincsekkel. A hátul lejtős tetővonal sportosságával, amelyet úgy terveztek, hogy beépített hátsó légterelő legyen a csomagtérajtó felett. Az autóhoz tartozó kerekek minőségtől függően 18 vagy 20 hüvelykesek. Az autó hátulján oldalsó V-alakú hátsó lámpák találhatók, a csomagtérajtó felső szélén hosszú fénycsíkkal.
Azáltal, hogy közepes és nagy méretű autóként helyezték el a családok számára. Ennek eredményeként az autó 5056 mm hosszú, 1937 mm széles, 1512 mm magas, tengelytávja pedig 3000 mm. Ez azt jelenti, hogy az új családi autó 168 mm-rel hosszabb, mint a P7i, míg a külső színek elérhetőek. öt színben: ezüst, fehér, lila, fekete és bézs.
Az autó utasterében egy 15,6 hüvelykes, Qualcomm Snapdragon 8295P chippel ellátott középső képernyő található A kétküllős kormány mögött egy kis képernyő található a vezetési információk megjelenítésére. Míg a középkonzolon 2 db 50 W-os vezeték nélküli töltő és 2 pohártartó található.
Négyajtós családi kupé, amely kiemeli a hátsó ülések kényelmét. Elektromosan állítható ülésekkel, kiváló szellőző- és masszázsfunkciókkal. A hátsó utasok számára egy 8 hüvelykes képernyő is található a különféle funkciók beállításához. A jobb hátsó ülést is beleértve, egy összecsukható asztal használható. A hátsó ülések pedig 4:6 arányban oszthatók a csomagtér növelése érdekében.
Az autó a legújabb generációs AI Eagle Eye Vision autonóm vezetési rendszerrel is rendelkezik, amely az előző generációhoz képest jobb sebességérzékelést és -észlelést kínál. Készen áll az éjszakai és rossz időjárási munkára optimalizálásra.
Az autó elektromos hajtásrendszere egy 241 lóerős és 308 lóerős villanymotort, valamint két akkumulátorkapacitást használ: 60,7 kWh, amelyek teljesen feltöltött állapotban akár 620 kilométert is megtehetnek, és 76,3 kWh, teljesen feltöltve akár 710 kilométert is. fel van töltve Az autó első felfüggesztése dupla lengőkaros. A hátsó rész független multi-link.
Az autó árát még nem hozták nyilvánosságra. Mert még nem kezdtük el az autók árusítását. Amellett, hogy a gyártó Kínában dobta piacra az autót Az autó nemzetközi debütálása is az október közepén, a Párizsi Autószalonon lesz.