Csajok Határokon túl Szépség Utazás

Programajánló-Kényeztető csajos napok Cipruson

Sminkes workshop és nyaralás 2in1 A Budapesti Sminkiskola ajánlata 2024. 09. 27. – 2024. 10. 02. ☀ 5 nap ☀ Utazás repülővel ☀ Teljes kényelem ☀ Feltöltődés ☀ 199.000 Ft/fő (előfoglalás 50%) + repülőjegy ára       Amit kapsz: ☗ Szállás apartmanokban☸ Szigettúra – Elviszünk a legszebb helyekre✷ Beauty Day – Smink workshop fotózással Utazás:✶ Egész utazásod alatt veled leszünk.✶ A ciprusi reptéren vár ránk a transzfer✶ A szigettúrán magyar nyelvű idegenvezetés✶ Légkondícionált bérautók Szállás✶ Kétágyas apartman szobák✶ Sétatávolságra a tengertől✶ Kivilágított medence Szépségprogramok✶ Smink✶ Jóga✶ Meditáció✶ Haj A nőké [tovább…]

Egészség Énidő Nekünk bejött

Te tudsz újraéleszteni?

Ne menj el mellette! Miért fontos segíteni az utcán rosszul lett embereken? Az utcán sétálva gyakran találkozhatunk olyan emberekkel, akik látszólag rosszul vannak. Lehet, hogy azt gondoljuk, csak részegek, de a valóság sokkal súlyosabb is lehet. Nem az a ciki, ha segítünk, hanem az, ha meg sem próbáljuk. Aki az utcán rosszul lett és fekszik a földön, pont rád vár, hogy segíts. Őt is várja otthon a családja, és neked lehetőséged van arra, hogy megadd neki az esélyt, hogy újra hazatérhessen.     Az első benyomás megtévesztő lehet Amikor egy embert [tovább…]

Estimated read time 2 min read
Csajok Határokon túl Szépség

Korres-Szépségápolás a Forró Nyári Hőségben

Ciprus, a sziget, ahol a nap mindig ragyog, a Korres kozmetikai cégnek ideális környezetet biztosíthat a szépségápolási termékek tesztelésére és gyártására. A Korres márka híres a természetes alapanyagok felhasználásáról és a magas minőségű termékeiről, de vajon hogyan teljesítene egy olyan helyen, ahol a nyári hőség mindennapi kihívás? A Ciprusi nyár komoly próbatételt jelent minden szépségápolási márkának. A magas hőmérséklet és a napsugárzás bőrünknek és hajunknak is megterhelő lehet. A Korres évtizedek óta az egészséges és természetes szépség híve, ezért valószínűleg nagy tapasztalattal rendelkezik a forró éghajlatban használt termékek fejlesztésében és gyártásában. [tovább…]

SUPERHAIR-keratinos hőillesztés

Sziasztok! A mai napon egy nagyon különleges helyen jártunk, ami nem más mint a SUPERHAIR. Egy keratinos hőillesztéses technikát próbáltunk ki. Szerintem a kép mindent elárul..   HAJHOSSZABBÍTÁS TECHNIKÁI A Superhair szalonban négy fajta hajhosszabbítási technikát használnak. Hőillesztés Mikrogyűrűzés Hajfelvarrás Hüvelyezés TRIMMER TECHNOLOGIA Olyan hajhosszabbítási technika, amivel a vendég hordási igényeihez igazodva lehet elkészíteni a hajhosszabbítást, hajdúsítást. Előnyei: Egészen oldalra és felülre (fejtető részre) is ki lehet hozni a tincseket, így megszűnik a határ ennél a hajhosszabbítási módszernél, anélkül, hogy meglátszódna. Nagyon pici illesztési pontok, kevés kötőanyag, ezért nem nehéz a [tovább…]

Csajok Smink Szépség

Szemöldök laminálás-az meg mi?

Sziasztok Kedves Olvasók! Megpróbálok valahogy nagyon értelmesnek látszani és leírni azokat a tapasztalatokat, amiket a napokban szereztem a Budapesti Sminkiskolában.  Vagyis a helyszín Budapest IX. kerület Malomudvar. Na jó ha nem tudod mi köze a malomnak a sminkhez, akkor barátod a Google. Szóval itt van a suli, ahol nem csak sminket, hanem a maszkmesterségtől a szemöldök laminálásig mindent meg lehet tanulni és ráadásul hivatalosan és bizonyítvánnyal, nem pedig amolyan himi-humi módon. A szemöldök laminálásról szakmailag fogalmam sincs, de megkértem a hozzáértőket, hogy adjanak infókat, mielőtt én jó tesztelő módjára „kés” alá [tovább…]

Énidő Otthon

PocketBook InkPad Lite e-könyv olvasó

Az egész most úgy kezdődik, hogy bemásolom ide azt, amit a forgalmazó mond a PocketBook InkPad Lite e-könyv olvasólól, majd helyeselem, vagy cáfolom azt, amit megfogalmaztak.     „Az új, nagyképernyős eszköz SMARTlight funkciója, frissített formatervezése és az oldalán található kezelőgombjai garantálják a felhasználó számára a tökéletesen kényelmes olvasást. A nagy képernyő, méltányos ár és temérdek lehetőség a szöveggel kapcsolatos tevékenységek elvégzésére – a felhasználó helyzeteket és könyvjelzőket tud készíteni, ki tudja emelni a szöveg kulcsfontosságú részeit és szótárakat tud használni – kötelező eszközévé teszi az InkPad Lite készüléket az önfejlesztéshez [tovább…]

Estimated read time 2 min read
Csajok Smink

Az év sminkbemutatója a Corvin kultik moziban

Különleges pénteki szórakozás részesei lehettek!   2021. Július 23, 15:00 – órától várunk minden érdeklődőt! Ismerkedjetek meg velünk, és pillantsatok be a titkok világába, lessétek meg, hogyan készülünk az esti fellépésre. 20:00 – 20:30 Fergeteges sminkbemutatóval várunk benneteket és bepillanthattok a kulisszák mögé, filmes titkokat, történeteket hallhattok, amit még sosem meséltünk senkinek! Kis szünet után 21:00 – kor nézzétek meg “Az ördög Pradát visel” c. film vetítését!       A forgalmazó oldalán találhattok még véleményeket a filmről, de azt kiragadtuk, hogy jó volt belátni a divat kulisszái mögé… Ne feledd, [tovább…]

Estimated read time 7 min read

Farmasi termékek a Tesztvilágnál

Sziasztok! Kaptunk egy kartondobozban Farmasi termékeket, amikről pár szót ejtünk. Nekünk is újdonság, hiszen még nem járt nálunk teszten egy Farmasi termék sem.       Kaptunk a mosogatószertől az ajak növelőig sok mindent, így nem is tudunk anyira egy cikken belül mindent kivesézni, de azért mégis megpróbáljuk. Bevallom jó ideje pihen nálunk a doboz amiben a termékek voltak, de ami késik az később van, szóval most jött el az idő! Természetes hatás természetes összetevőkből. Néhány olvasónk biztosan tudja, hogy a Tesztvilág.hu karbonsemleges, így számunkra fontos, hogy együttműködéseink során olyan cégekkel [tovább…]

Csajok

Fúzió

Az egyik szomszédunknál láttam egy csodás asztalt és borzasztóan megkívántam! Hófehér, fele dús barokkos lábakkal, a másik fele pedig minimál oszlopokkal! Szerettem volna valami hasonlót, ahol a régi és az új összefonódik, a régi mívessége keveredik az új tisztaságával és praktikumával. Az első gondolattól a megvalósulásig több hónap telt el. Először egy megfelelő asztalt kellett találni, amit szétszedhetünk. Hatalmas szerencsével pont a bárszekrényünkhöz passzoló asztalt sikerült beszerezni! Az asztallap nem is volt kérdés, a konyhai munkapult betonfestett alapjának a párja lett, így abszolút harmóniában van a konyhabútorral. A vásárolt étkezőasztalt darabjaira [tovább…]

Csajok

Konszenzus

Hifi és/vagy házimozi szentély. Tapasztalataim szerint örök probléma férfi és nő közt… A nemiségből adódó preferenciák, miszerint a nőknek fontos a harmonikus összkép a férfiaknak pedig a funkcionalitás, nem fért össze eddig egyetlen otthonunkban sem. Mindig szélmalomharcot folytattam a zsinórtenger és a különböző méretű, színű és márkájú „dobozok” azaz erősítők elő és végfokok, átalakítók és egyéb számomra értelmezhetetlen izék kaotizmusa ellen… Ráadásul a nappali legreprezentatívabb helyén üvegpolc rendszereken, kis tüskéken álltak közszemlére téve… Szóval fájó pont volt az amúgy tökéletesen beállított kis enteriőrjeim közepette. De itt kiegyeztünk. Vettünk egy régi tálalószekrényt és [tovább…]

Csajok Énidő

Nőképző konferencián jártunk

Egyre jobb és egyre  színvonalasabb rendezvényekkel találkozhatunk mostanság a Lurdy Ház termeiben. Most sincs ez másként, hiszen a nagybetűs NŐKÉPZŐ konferencián jártunk, aminek a megálmodója nem más, mint Larion Zoé. Ő az akiről hirtelen annyi jut az eszembe, hogy bulizós, minden lében kanál és nem mellesleg a közösségi oldalán nem a tükrös szelfikkel, hanem a közterületi szemétszedéssel kapcsolatban kampányol. De nem csak kampányol, hanem le is hajol a szemétért. Na de ki is ez a Larion Zoé? Az alábbi megfogalmazás az Ő tollából, nektek szól az első Nőképző konferenciáról. A Konferencia  [tovább…]

Estimated read time 7 min read
Énidő Nekünk bejött Utazás

Kemping mustra Szécsényben

Sziasztok Bringások! Útra keltünk és eltekertünk Palócföldre, ahol most nem a méltán híres palóc gasztronómiát vesszük célpontba, hanem a túrázók, kirándulók, vagy éppen a horgászok kis eldugott paradicsomát a Robinson Szigetek kempinget a 22-es út mellett. A terület Balassagyarmat és Szécsény között fekszik, de jóval közelebb azért Szécsényhez kb olyan 3-4 km. Na nem is annyira ez a lényeg, hanem annál is inkább az, hogy kerékpárral is könnyen megközelíthető. A terület meseszép és a kemping is. Egyeztetés után, akár télen is látogatható, hiszen van 35 fűthető faház. Na jó azért tudjuk, [tovább…]

HERBioticum

HERBioticum     Minden év ugyanúgy indul: fogadalmak százaival kezdünk neki az évnek január elsején, majd ahogy telik az idő úgy meg is feledkezünk egy-egy fogadalmunk fontosságáról, pedig vannak olyan dolgok, amikről nem kellene, ilyen a bőrápolás is. Az év ezen szakaszában az emberek kísérletezésbe fognak, és akár olyan termékeket is a kosárba dobnak, amik később semmilyen hatást nem fognak mutatni. Épp ezért hoztuk ma el nektek a HERBioticum három termékét, melyekben biztosan nem fogtok csalódni.     A személyes kedvencemmel kezdeném, ami nem más az Aloe Vera krém, ami már [tovább…]

Olcsó hajformázót teszteltünk a Conceptől

Hajformázás tíz perc alatt a Violette Care-rel   Az elmúlt évek során lehetőségem volt több hajformázót is kipróbálni, de még nem volt szerencsém olyanhoz, amit akár késésben, mindössze tíz perc alatt is tudok alkalmazni a göndör fürtök elérése érdekében. Egészen mostanáig, ugyanis a Violette Care hajgöndörítője a KF1400 olyan jó munkát végzett, hogy azóta is csak dicsérni tudom. De mit tudhat ez a szerkezet, amit egy másik hajgöndörítő nem? A válasz egyszerű: multifunkcionális. Az öt cserélhető fejnek köszönhetően kedvünkre válogathatunk a különböző hajstílusok közül. Készíthetünk nagy hullámokat, kisebb loknikat hangulatunknak megfelelően. [tovább…]

Divat Nekünk bejött

A bambusz nemcsak a pandáké

..avagy ruha készül belőle: Crestyle Outlet. És hogy miért is jó a bambuszból készült ruha? A bambusz a gyapot termesztéséhez képest sokkal kevesebb vizet igényel, így mi is környezettudatosabbak illetve környezetbarátok lehetünk. Sőt permetezni sem szükséges, ezáltal minden mérgező, allergiát kizárhatunk a bambuszból készült ruhákból. Aki ismer, az tudja télen fázni nem szeretek. Igaz nyáron sem. Ezért is örültem egy kis ruhatesztnek a Crestyle Outlet jóvoltából. Valahogy sosem gondoltam arra, hogy a téli hideget aláöltözőkkel védjem ki, pedig alapnak tűnik. Tartottam tőle, hogy rám tapad/ragad, hogy viszketek majd, hogy zavar stb. [tovább…]

Szépség

Mark face and body

Sokakban él az a sztereotípia, hogy a krémek/testápolók a nőknek lettek kitalálva. Épp minap mesélte kollégám, hogy ha hiszem, ha nem a feleségének megszámlálhatatlan kenceficéje (az ő szavaival élve) van, szinte minden testrészére van egy tégely vagy tubus. Hát igen, a férfiak ezt nehezen értik meg, pedig egyszerű. A lábamon a bőr nem olyan, mint az arcomon. A kézfejem sem egyezik meg a dekoltázsommal, és az sem mindegy hogy hideg van vagy meleg, vagy nappal, vagy éjszaka. És lehet, hogy valaminek épp csak az illata tetszik, és nem is jó semmire, [tovább…]