Lóbár Vendéglő

A megkóstoltuk rovatunk legújabb állomása a Lóbár Vendéglő, habár fogalmunk sincs a név eredetéről, de talán ez most egy elhanyagolható hiba részünkről. A Lóbár Vendéglő Budapesttől karnyújtásnyira, Szigetszentmiklóson a Gyári út 29/A címen található. Mondhatnám egyszerűbben is, hogy mentek egyenesen a Gyári úton addig, ameddig nem láttok egy hatalmas nagy szakács bábút, amolyan „behívó embert”, de ez most nem aktuális, mert egy önjelölt versenyző letarolta, kidöntötte, lényeg, hogy az most nincs az út mellett. Azért a vendéglő mellett nagyon nyomja a lájkokat és vidáman hív mindenkit. Gyorsan nyomtam is egy szelfit. [tovább…]

Estimated read time 5 min read
Étterem Fotóstúdiók

Baltazár az éttermek Narniája

Ki ne ismerné Narnia csodáit, de nem mindenkinek adatik meg a lehetőség, hogy testközelből megismerje ezeket a varázslatokat. Nekünk sikerült és Nektek is sikerülhet, ha ellátogattok a Budai várban található Baltazár étterembe.    Bevallom eddig nem ismertem a helyet, ezért mielőtt nekiindultunk biztos, ami biztos megvacsoráztunk. Mi már azért túl vagyunk rengeteg éttermen és ez aranyszabály, hogy tesztelni üres gyomorral nem érdemes. Közben az is kiderült, hogy nem csak étterem, hanem hotel is van itt, de arról most csak annyit tudok mondani, ami a hivatalos … Smart luxury boutique hotel, igazi családi ékszerdoboz, [tovább…]

Étkezés Étterem Vegán

TATI – Farm to table étterem

TATI – Farm to table étterem, azaz a farmról a tányérra a Dohány utcábanA néhány hónapja nyitott TATI-t próbáltuk ki pár héttel ezelőtt. Nem mindennapos dolog, mai Coviddal és gazdasági válsággal megtépázott világunkban, hogy egy farm-to-table (a termelőtől a vendégig, a legrövidebb ellátási láncon keresztül) szellemiségű és nem kifejezetten a topgasztronómia területén, hanem elérhetőbbszíntéren megjelenőétterem nyílik Budapesten. A Dohány utca friss TATI étterme inkább a bisztró kategóriába sorolható, szezonális, jó alapanyagokat ígérőétlappal. A vírusjárvány, majd az energiaválság alaposan megtépázta a vendéglátóhelyeket szerte Európában, de leginkább kis hazánkban.Nagy bátorságra vall ezekben [tovább…]

Estimated read time 5 min read
Étterem

La Villa Étterem és Pizzéria

Balatonalmádiban jártunk és ha már megéheztünk megnéztük a La Villa Étterem és Pizzéria választékát és azt, hogy a mi elvárásainknak megfelelnek e, vagy sem. Az étterem a 71-es út mellett van jobb oldalon, ha Budapest felől érkezünk. Az utcán van parkolóhely, de mi sétálva mentünk, hiszen az egyik helyi szállodát látogattuk meg négyen, mint a gonoszok. Ja nem, mert azok heten voltak. Szóval egyszerű megtalálni, mert egy benzinkút közelében van. Mi a kerthelyiséget foglaltuk el. Nagyon szép! Rengetek egzotikus növény van a kandeláberek és az asztalok szomszédságában. Az egész külső rész [tovább…]

Étterem

Vitorlás Étterem

Balatonlellén eltöltött nyaralásunk során lehetőségünk nyílt kipróbálni a Vitorlás Éttermet, mely a város „szívétől” csupán 200 méterre volt található. Mi egy szombat esti időpontot választottunk ki arra, hogy elköltsük az aznapi vacsoránkat. A megérkezésünkkor hatalmas embertömeg várakozott a vendéglő kapujában, a messziről is jól olvasható cégér alatt. Amint beléptünk az épületbe tömött asztalok fogadtak minket.     A hatalmas zűrzavarban, féltünk, hogy aznap a vacsora nem jön össze, mivel az összes asztal foglalt volt és folyamatos utánpótlásról azonnal gondoskodtak az előre bejelentkezett vendégek, de Tamás áthidalta ezt a problémát és [tovább…]

Estimated read time 2 min read
Étterem Megkóstoltuk

A Gelati Budapest-ben jártam, összegyűlt a nyál a számban..

Nem is olyan régen útra keltünk a Gelati Budapest felfedezésére…nos.. SZÁJ NEM MARADT SZÁRAZON ! Mielőtt a finom süteményeinket és gyümölcs kosarunkat kihozták,2 hűsítően finom limonádét próbáltunk ki. Kellemesen savanykás,gyümölcsös..tökéletes egz forró nyári napra!       A következő csoda egy málnás-habos-csokispiskótás  gyönyör volt,melynek már csak a látványa levett a lábamról… A látható málna darabok,a szinte még habos krém,és az omlós piskóta összhangja egyszerűen káprázatos volt.       A másik választás egy emeletes epres tiramisura esett…Azt hiszem nem kell sok mindent mondanom..nézzetek rá…telis tele friss eperrel és eper szósszal,habkönnyű krémmel és laza [tovább…]

Estimated read time 2 min read
Étterem Megkóstoltuk

Repeta Bisztró, kipróbáltuk és kérünk még..

Az elmúlt hetekben a Váci Repeta Bisztrót sikerült nagyító alá vennem, és mit mondhatnék? SZERELEMBE ESTEM! Óriási adag, megfizethető ár, baráti légkör, kedves kiszolgálók, és isteni illatok.. KELL ENNÉL TÖBB?   Ez a hangulatos kis bisztró Vác kellős közepén, a gyönyörű és híres Széchenyi utcában található. Már messziről feltűnik a kiváló külső design, mely mintha csak hívogatná a látogatókat. Nem beszélve a hangulatos kiülős részére ahol az ízletes ételek mellett még Vácot is megszemlélhetitek és persze a friss levegő… 2 féle ételt próbáltunk ki, az egyik választás a BBQ [tovább…]

Étterem Határokon túl Utazás

Karin legjobb pizzáját kóstoltuk

Gornji Karin,Gornji Karin,Gornji Karin Aki a nyaralását Horvátországban tölti és Zadar környékén jár annak kihagyhatatlan gasztronómiai élmény lehet Gornji Karin legjobb pizzája a Pizzicato Dani pizzériában Mi is hallottunk róla és gondoltuk megkóstoljuk. Nagyon könnyen megtalálható, mivel a falut átívelő főút mellett található. Délelőtt 9-10 órakor begyújtják a fatüzelésű kemencét és indul a munka. Dani a pizzéria vezetője és egyben pizza szakácsa egy kedves vendégszerető ember, aki már három éve gyúrja megállás nélkül a pizzatésztát. A pizzéria egy családi vállalkozás , ami látszik is az egész vendéglőn. Egyszerű, szép és hangulatos. [tovább…]

Négy Muskétás étterem teszt

Áll a XI. kerületben, a Tétényi út és a Bártfai utca sarkán egy kedves, barátságos családi étterem, mert négy jó barát több mint 20 éve elhatározta, hogy nyitni kellene egy hangulatos helyet. Összetartozásuk jelképeként választották a „Négy Muskétás étterem” elnevezést. Mi pedig kíváncsiak voltunk, ezért döntöttünk úgy, hogy vasárnapi ebédünket náluk fogyasztjuk el. A betérő vendégek a’la carte több mint 50 féle, házias ízek szerint készült étel közül választhatnak.  Ötféle húsból (szárnyas, borjú, sertés, marha és hal) készítik el a finomabbnál finomabb ételeiket. A Konyhafőnök ajánlatai  rovatban a megszokott fogásokon kívül számos [tovább…]

Estimated read time 12 min read

Jóllaktunk! – Budapesti hamburgerezőket teszteltünk

Ki ne szeretné a hamburgereket, hiszen kevés látszólag egyszerűbb, de annál finomabb ételről van szó. Ha csak rohanunk valamerre, és megéheztünk útközben, nincs is ennél praktikusabb étvágyoltó. Mi most azonban úgy döntöttünk, nem a népszerű és felkapott hamburgereket fogjuk tesztelni, mert azokat már szinte mindenki ismeri: Mc’Donalds, Burger King, Magic Burger és hasonló népszerűségnek örvendő versenytársak most kimaradtak a mi repertoárunkból. Felkerekedtünk, és olyan finomakat ettünk, mint még soha. Éhesek vagytok? Akkor ne olvassatok tovább, mert nyálcsorgató soraink következnek… Waxx Gasztrobár Kicsiny eldugott ékszerdoboz a Budafoki út 16. szám alatt található, [tovább…]

Japán bisztróban jártunk

Magyarországon elsőként nyitotta meg kapuit 2014. szeptember elején a Kanpai Izakaya japán bisztró. Az üzlet tulajdonosi hátterét a Fuji étterem adja, amely az első volt a japán stílusú vendéglátó helyek nyitása kapcsán. Gondoltunk hát egyet, és betértünk egy ebéd erejéig… A kanpai japánul annyit tesz „egészségedre”, az izakaya szó pedig egy olyan helyre utal, ami a söröző, étterem, bisztró keverékéből alakult ki Japánban, és lett nagyon kedvelt szabadidő és szórakozó hely. „Próbáltuk úgy kialakítani a helyet és a kínálatot is, hogy az mind japán mind európai szemnek és szájnak tetszetős és élvezetes legyen. Hangulatát [tovább…]

Étterem Utazás

Ódon hangulatban!

Terveink között szerepel egy sorozat indítása mely az                   ” ITTHON OTTHON VAGY ” címet viselné. Célunk hazánk legszebb tájainak és a környező szálláshelyeknek a bemutatása! Igyekszünk a legcsaládiasabb legjobb ár érték arányú helyeket kiválasztani, ahol a tulajdonosok,üzemeltetők mindent megtesznek annak érdekében, hogy a betérők VENDÉGNEK érezzék magukat, függetlenül attól mennyi időt töltenek el, mennyit költenek. A tesztek és ajánlatok között ne keressen senki sokcsillagos wellness szállókat, hírverésre leginkább a családi panzióknak és vendéglátóhelyeknek van szükségük!     Ezúttal Bükkszentkereszten hazánk legmagasabban fekvő [tovább…]

Estimated read time 17 min read
Étterem Nekünk bejött

Megkerestük az ország legjobb bolthálózatát

Szinte minden sarkon más, és más bolthálózat van. Sokszor azt sem tudjuk melyiket válasszuk. Utánajártunk, és két nap leforgása alatt ugyanabban az időben egyszerre több üzletet meglátogattunk. Ki lesz a Tesztvilág szerint a legjobb hálózat? Munkatársaink útra keltek, és megnézték az üzleteket. Nem csak vevőként tekintettek körül, hanem tesztelős szemmel is, hogy kiderüljön ki kaphatja meg az általunk legjobbnak járó titulust. Úgy próbáltunk egyeztetni, hogy délután 17 óra körül menjünk vásárolni, mert szerintünk akkor vannak a legtöbben. Munkából hazafelé sokan beugranak megvenni a legfontosabbakat. Persze amikor már elegünk van a napi [tovább…]