iroda@tesztvilag.hu +36 70/608-2613
Tesztvilág.hu Magyarország legkedveltebb tesztoldala

La Villa Étterem és Pizzéria

Balaton

Balatonalmádiban jártunk és ha már megéheztünk megnéztük a La Villa Étterem és Pizzéria választékát és azt, hogy a mi elvárásainknak megfelelnek e, vagy sem. Az étterem a 71-es út mellett van jobb oldalon, ha Budapest felől érkezünk. Az utcán van parkolóhely, de mi sétálva mentünk, hiszen az egyik helyi szállodát látogattuk meg négyen, […]

Vitorlás Étterem

étterem

Balatonlellén eltöltött nyaralásunk során lehetőségünk nyílt kipróbálni a Vitorlás Éttermet, mely a város „szívétől” csupán 200 méterre volt található. Mi egy szombat esti időpontot választottunk ki arra, hogy elköltsük az aznapi vacsoránkat. A megérkezésünkkor hatalmas embertömeg várakozott a vendéglő kapujában, a messziről is jól olvasható cégér alatt. Amint beléptünk az épületbe tömött asztalok fogadtak […]

MORE ...

Repeta Bisztró, kipróbáltuk és kérünk még..

étel

Az elmúlt hetekben a Váci Repeta Bisztrót sikerült nagyító alá vennem, és mit mondhatnék? SZERELEMBE ESTEM! Óriási adag, megfizethető ár, baráti légkör, kedves kiszolgálók, és isteni illatok.. KELL ENNÉL TÖBB?   Ez a hangulatos kis bisztró Vác kellős közepén, a gyönyörű és híres Széchenyi utcában található. Már messziről feltűnik a kiváló külső design, […]

BEMUTATKOZOTT A DESTILLATA GYŐZTES AGÁRDI WHISKY

étterem

A párlatok Európa-bajnokságának is nevezett Destillata verseny 2015. évi győztese – immáron második alkalommal –az Agárdi Pálinkafőzde volt és több aranyérmes pálinkája mellett az akkor még hordómintaként nevezett 12 éves Single Malt whiskyje is elnyerte kategóriájában az Év Párlata díjat. Ez az első magyar készítésű prémium whisky, amely komoly nemzetközi elismerést kapott és a Whisky […]

Karin legjobb pizzáját kóstoltuk

Gasztro

Gornji Karin,Gornji Karin,Gornji Karin Aki a nyaralását Horvátországban tölti és Zadar környékén jár annak kihagyhatatlan gasztronómiai élmény lehet Gornji Karin legjobb pizzája a Pizzicato Dani pizzériában Mi is hallottunk róla és gondoltuk megkóstoljuk. Nagyon könnyen megtalálható, mivel a falut átívelő főút mellett található. Délelőtt 9-10 órakor begyújtják a fatüzelésű kemencét és indul a munka. Dani […]

Négy Muskétás étterem teszt

borjúérme

Áll a XI. kerületben, a Tétényi út és a Bártfai utca sarkán egy kedves, barátságos családi étterem, mert négy jó barát több mint 20 éve elhatározta, hogy nyitni kellene egy hangulatos helyet. Összetartozásuk jelképeként választották a „Négy Muskétás étterem” elnevezést. Mi pedig kíváncsiak voltunk, ezért döntöttünk úgy, hogy vasárnapi ebédünket náluk fogyasztjuk el. A betérő […]

Jóllaktunk! – Budapesti hamburgerezőket teszteltünk

85 burger

Ki ne szeretné a hamburgereket, hiszen kevés látszólag egyszerűbb, de annál finomabb ételről van szó. Ha csak rohanunk valamerre, és megéheztünk útközben, nincs is ennél praktikusabb étvágyoltó. Mi most azonban úgy döntöttünk, nem a népszerű és felkapott hamburgereket fogjuk tesztelni, mert azokat már szinte mindenki ismeri: Mc’Donalds, Burger King, Magic Burger és hasonló népszerűségnek örvendő […]

Japán bisztróban jártunk

bisztró

Magyarországon elsőként nyitotta meg kapuit 2014. szeptember elején a Kanpai Izakaya japán bisztró. Az üzlet tulajdonosi hátterét a Fuji étterem adja, amely az első volt a japán stílusú vendéglátó helyek nyitása kapcsán. Gondoltunk hát egyet, és betértünk egy ebéd erejéig… A kanpai japánul annyit tesz “egészségedre”, az izakaya szó pedig egy olyan helyre utal, ami a söröző, étterem, […]

Ódon hangulatban!

hegy

Terveink között szerepel egy sorozat indítása mely az                   ” ITTHON OTTHON VAGY ” címet viselné. Célunk hazánk legszebb tájainak és a környező szálláshelyeknek a bemutatása! Igyekszünk a legcsaládiasabb legjobb ár érték arányú helyeket kiválasztani, ahol a tulajdonosok,üzemeltetők mindent megtesznek annak érdekében, hogy a betérők VENDÉGNEK érezzék […]

MORE ...

Megkerestük az ország legjobb bolthálózatát

Aldi

Szinte minden sarkon más, és más bolthálózat van. Sokszor azt sem tudjuk melyiket válasszuk. Utánajártunk, és két nap leforgása alatt ugyanabban az időben egyszerre több üzletet meglátogattunk. Ki lesz a Tesztvilág szerint a legjobb hálózat? Munkatársaink útra keltek, és megnézték az üzleteket. Nem csak vevőként tekintettek körül, hanem tesztelős szemmel is, hogy kiderüljön ki kaphatja […]