A Toyota elkezdi bejelenteni a jelenlegi GR Supra piacának végét, a 2019 óta piacon lévő ötödik generációt, az A90 Final Edition nevű különleges kiadással, amelyet limitált példányszámban gyártanak majd. csak 300. Eladó autók Japánban és Európában A különkiadás motorteljesítményt, felfüggesztést és fékeket tekintve továbbfejlesztett, emellett agresszívebb megjelenést is kapott.
A Toyota GR Supra A90 Final Edition továbbra is 3,0 literes turbófeltöltős, 6 hengeres motorral érkezik, amely a normál modellhez hasonlóan hajtja az autó hátsó kerekeit. De 435 lóerős teljesítményre és 570 newtonméteres maximális nyomatékra igazították
A különleges kiadás hajtóereje 48 lóerővel nagyobb, mint a normál modellé, a szívórész beállításainak köszönhetően további 70 newtonméter nyomatékkal. Csökkentse a kipufogó ellennyomását és állítsa be a motorvezérlést A mérnökök egy akadályt is helyeztek el a motorolajteknőhöz, hogy megakadályozzák a túlzott motorolaj-ellátást versenypályás vezetés közben. Továbbfejlesztett hűtés és továbbfejlesztett aktív differenciálmű a hátsó tengelyen, valamint Akrapovic titán kipufogó az izgalmasabb hangzás érdekében.
A motorteljesítmény növelése érdekében történő beállítás mellett Az autó alvázát is élesebb kezelhetőségre hangolták, ihletet merítve a GR Supra versenyautóból, például az állítható lengéscsillapítókkal ellátott KW felfüggesztést. Az első és a hátsó stabilizátorrudak és egyéb felfüggesztési részek megerősítése, valamint a kerekek dőlésszögének növelése, hogy az autó a lehető legjobb futást biztosítsa.
A limitált szériás modell elöl könnyű, 19 colos kerekekkel, hátul pedig 20 colos kerekekkel érkezik Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsokkal, míg a fékezőerőt 19 colos Brembo fékekkel és fékbetétekkel javították súrlódás az első kerekeken Minden kerék rozsdamentes acél fékvezetékekkel és tárcsafékekkel van felszerelve hűtési furatokkal.
Az autó külsejének hevességét fokozza a szénszál használata, beleértve a Swan Neck légterelőt, a motorháztetőn található további hűtőnyílásokat, valamint az új elosztót és kanárt. Eközben az autó kipufogóvégei agresszívebb hatással lettek javítva. Utóégető-szerű belül
Az utastérben szénszálas Recaro Podium CF kagylós ülések találhatók Alcantara borítással. A vezetőülés, a középkonzol és a vezetőoldali ajtó panelje piros. Míg az utasülés és az autó többi dísze fekete. Ezen kívül az utastérben rengeteg Alcantara és szénszál is használható.
Az autó értékesítése Európában 2025 tavaszán kezdődik, míg Japánban az autó árait még nem közölték.