Számtalan tesztünk volt már az utóbbi 15 év alatt, de a mostani „nekünk bejött!” cikk lesz. A K&H Bank amiről a következőkben szó lesz és nem kimondottan egy szolgáltatásról, hanem úgy egészében, úgy minden. Ezek alapján a Tesztvilág szerint a toronymagasan a K&H Bank lett a legjobb!
Mi alapján?
Bankfiókok
- ügyfélközpontúság
- nagyon jó attmoszféra a fiókokban
- ügyfélkínáló cukorkák, kávé
- makulátlan tisztaság
- az enbernek olyan érzése van, hogy szeretettel várnak
Applikáció, netbank
- egyszerű
- átlátható
- hangalapú segítségkérés (csak magán folyószámláknál)
- mind céges, mind pedig a magán, illetve más banki fiókok egy kattintással válthatóak
- biztonságos belépés
- appon belüli parkolás, utas és lakásbiztosítás, kötelező és casco, valamint életbiztosítás fizetés
Amikor az otthoni PC-n intézzük a bankolást, akkor a telefonunk a kulcs, hogy belépni engedjen a rendszer, hiába tudná bárki is a jelszavunk. Nekem a telefonom újleyomatolvasója azonosít,majd a monitoron megjelenő QR kódot olvasom be. Csak ekkor jelenik meg az online K&H felület.
Persze ez nem nagy ördöglakat a mai kétfaktoros világban, de ettől függetlenül nagyon jó és biztosan, hiba nélkül működik.
Talán csak egy negatív dolog van, hogy a rengeteg frissítésről mindig jön értesítés az applikációban és ezt egy kis piros pötty jelzi a bejövő üzenetek között. Mindig azt gondolom, hogy valami fontos üzenet jött, de közben nem. A kis piros jelzés nem tűnik el addig, amig az összes ilyen rendszerüzenetre rá nem megyünk, legyen az akár 30 van 50 ilyen. Egy átladember nem nézi naponta a bankját és így rengeteg olvasatlan üzenet gyűlik össze. Jó lenne ha ezt lehetne valahogyan szelektálni.
Miért érdemes telefonos applikációt használni a bankoláshoz?
A modern technológia forradalmas a banki szolgáltatások elérését, és a telefonos applikációk kiemelkedően fontos szerepet játszanak ebben a folyamatban. Ezek az alkalmazások nemcsak kényelmesek, hanem biztonságosak és időhatékonyak is.
Kényelem és rugalmasság
A banki mobilalkalmazásokkal bármikor és bárhonnan hozzáférhetsz a bankszámládhoz. Nem kell fiókot felkeresned, sorban állnod, vagy a nyitvatartási időhöz igazodnod. Akár otthon, akár útközben, néhány kattintással elintézted a pénzügyeidet. Legyen szó utalásról, számlaegyenleg-ellenőrzésről, vagy épp kártyalimit módosításáról, a mobilbank applikáció segítségével ezek a műveletek percek alatt elvégezhetők. Az értesítések azonnal jelzik a számládon történt tranzakciókról.
A „telefonos kártya” is meglepően jó és egyszerű. Ennek telepítését és beélesítését is nekem a bankfiókban tették meg. Na de nem ezért és nem csak ezért lett a Tesztvilágnál az év bankja a K&H!
Teszt fotó nélkül olyan, mint az autó benzin nélkül, vagyis sokat nem ér! Most sajnos el kell ettől tekinteni mindenkinek, mert bevallom férfiasan, hogy nem mertem össze-vissza fotózni egyik bankfiókban sem. Egyrészt tilos, másrészt pedig biztosan sokat kellett volna magyarázkodnom.
A dolgozók nagyon kedvesek, nem tudom milyen rostán esnek át, mielőtt alkalmazzák őket, de nagyon kedvesek és nem érezni azt rajtuk, hogy ” Te meg mi francnak jöttél ide”. A bankfiókokban általában mindig van cukorkákkal teli üvegtál, amit a várakozás alatt lehet megdézsmálni. Elnézést utólag is, én voltam… Volt olyan eset a teszt alatt, amikor az applikációval foglaltam időpontot, Pont olyan kis „papír” volt a telefon kijelzőn, mint a sorszám automatában. Én délelőtt 10h-át adtam meg ügyintézésre. Gondoltam majdnem szinte felesleges ez, mert úgy is ki kell várni a sort. 9:45- re érkeztem, leültem várakozni és 9:59h-kor se történt semmi.
Na akkor én azt gondoltam, hogy nekem jár a mellettem lévő csokiból és talán még rajzolhatok is a gyereksarokban.., de pontban 10:00h -kor kinyílt egy üvegajtó és odajött hozzám egy banki alkalmazott (nem is éretm, hogy jött rá, hogy én vagyok a „telefonos foglalós”) és kedvesen behívott elintézni a banki dolgaimat. Gyorsan, érthetően és flottul ment minden, bevallom én nem szeretem a nagyon szögletes embereket, akik úgy dolgoznak, mint a robotok. Itt elcsattant pár mosoly és valóban olyan érzésem volt „otthon vagyok!”
Ja és melyik ez a menő fiók? Bár igaz ez az összesre, de elárulom, hiszen nem titok. A szigetszentmiklósi bankfiók, ahol ha 10h, akkor az 10h és mindig kedvesek velem(is)!
Összegzés
A K&H Bank erősen ügyfélközpontú, nagy hangsúlyt helyez a digitális innovációkra, a minőségi személyes ügyekre és az igényekre való folyamatos reagálásra. Az olyan egyedi megoldások, mint a Kate digitális asszisztens vagy a széles körű fenntarthatósági programok, tovább erősítik ezt az ügyfélközpontúságot
Ha egy modern, ügyfélbarát és rugalmas banki partnerre van szükséged, a tesztvilág szerint a K&H a legjobb választás!
A cikk nem reklámcéllal, hanem teszt céllal készült! Nincs fizetett promóció, egyik tesztünknél sem a Tesztvilág.hu 15 éves múltja óta!