Bonvino Wine & Spa, Badacsony

Estimated read time 4 min read

A Balaton ábránd és költészet, történelem és hagyomány, édes-bús mesék gyűjteménye, különös magyar emberek ősi fészke, büszkeség a múltból s ragyogó reménység a jövőre.

Eötvös Károly

Elvonulni a város zajából a Badacsony lábához Őszi wellness hétvége festői kilátással.

Már javában tombol a tél, az időjárás kiszámíthatatlan hetek óta, és szinte esélytelen olyan hétvégi programot találni, amelybe nem szól bele az eső.

Kis csapatunk az ősz végén Badacsonyba látogatott, pontosabban a Hotel Bonvino Wine & Spa-ba, hogy elvonulhasson a zajos fővárosból és feltöltődhessen. Autóval és vonattal is könnyen elérhető a négy csillaggal büszkélkedő szálloda, utóbbi megállójától mindössze 3 perc sétára, akik pedig autóval érkeznek, azok számára a hotel parkolási lehetőséget biztosít.

Ha megérkeztünk a recepcióra mindössze 5 percet kell töltenünk, ahol az adataink megadása után már át is vehetjük a szobánkat/ lakosztályunkat. Választhatunk két ágyas szobák, két légteres apartmanok, családi, illetve nászutas lakosztályok között.

Mi csak ketten érkeztünk, így egy rusztikus stílusú szobában szálltunk meg, amely belopta magát a szívünkbe. A szobához tartozott egy fürdőszoba, zuhanyzóval. A különleges design, a falon lévő piros festés, és a hatalmas erkély már csak hab volt a tortán.

Apropó torta, az édesszájú csapatunk nem csalódott ugyanis a hotel svédasztalos reggelit és vacsorát kínál, így a különböző sütemények hatalmas választékából mindenki megtalálhatja a kedvencét.

Reggelire válogathattunk a palacsintától kezdve a gofrin át, a sült virsliig, minden ami szem-szájnak ingere, az a tányérra kerülhetett. Ami nekünk kifejezetten tetszett a reggeliben, az a hatalmas lekvár választék, ugyanis olyan ízekkel találkoztunk, melyeket nem lehet akármelyik bolt polcáról lekapni.

Vacsorára szintén hatalmas választékkal találhattuk szembe magunkat, ami azt is eredményezi, hogy a laktóz vagy gluténérzékenyeknek sem kell aggódnia. Vegánként sem akadt problémám az étkezéssel, ami egy hatalmas szó, mivel ma még hazánkban nincs annyi vegán lehetőség az étlapokon, így ez egy nagyon pozitív csalódás volt számomra. A nap utolsó étkezése mellé pedig elengedhetetlen egy pohár bor, akár a szálloda saját boraiból, vagy a környező pincészetek egyikéből.

Mivel egy wellness szállodáról van szó, ezért nem volt kérdés, hogy a kinti hideg elől mi is bemenekültünk a wellness részlegre, ahol található jacuzzi, egy hatalmas medence, finn szauna, infra szauna, és gőzkabin is. Aki szeretné áztatni magát, az nyugodtan megteheti, hiszen a wellness este 8-9-ig nyitva van, egészen a koradélutáni óráktól kezdve. Este ha szeretnénk akár kedvenc sorozatunkat is élvezhetjük az LCD TV-n. A kikapcsolódás mellett biztosan nem késünk le semmiről, még az online térben sem, mivel a hotel szupergyors wifi elérést szolgáltat nekünk. Ha napközben valami programot szeretnénk, akkor megejthetünk egy túrát, vagy egy-egy látogatást a közeli borászatok egyikében és a mesés Badacsony rejtett szépségeit felfedezve.

(Katona Dóra Antónia)

További részletekért kattints IDE!

A következő tesztek is érdekelhetnek....