Auchan trükk? 4:1 a multi javára

Igazán érdekes cikknek nézünk elébe, amiben a francia multi az Auchan, most elég kellemetlen helyzetbe kerül.

 

Tudni kell, hogy rendszeres vásárólaja vagyok az áruházláncnak, úgy nagyjából megnyitása óta.

Szigetszentmiklós, Sziget-Auchan.

Napokban teljesen véletlenül lettem figyelmes arra, hogy a csemegepultnál kért termék csomagolásán más volt, mint amit kértem. Ez nem lehet azért olyan hatalmas és égbekiáltó baj, mert tévedni emberi dolog. És azt is elnézi az ember, hogy az olcsóbb felvágott egy sokkal drágább vonalkóddal van lezárva. Igen! Az eredeti ár ha 1890Ft, akkor lazán egy másik termék vonalkódja kerül a csomagolásra. Persze a súly ugyanaz, csak a termékcimke és így az ára is más. Jelen estben 800Ft/kg az eltérés, amit buktam a felvágott miatt. Lehet itt magyarázkodni, meg, hogy ügyfélszolgálat és menjen vissza az ember a pénztártól, de senki nem teszi ezt meg azért a párszáz forintért.

 

Reklám

 

Ugye igazam van?

Persze lehet tényleg tévedés történt és ezt be lehet annak is tudni, hogy csoda, amikor véletlenül két kiszolgáló van a csemegepult mögött. De inkább egy a nagy általánosságban. Szóval aki dolgozik az tévedhet és ha éhes az ember, akkor most nem mindegy hogy 1800Ft, vagy 2600Ft amit fizet ugyanazért.

Ezzel ezt le is zártam magamban.

De a mai nap betette a kaput teljesen.

Háromféle felvágottat kértem, amit meg is kaptam és sietve tettem a bevásáró kosárba, hiszen az ember az egésznapos robot után szeretne minél hamarabb hazaérni.

Otthon jött a meglepetés, amikor a tavaszi felvágott helyet Light Zimbo marhapárizsit fizettem, az olasz felvágott helyett pedig csemege, debreceni sertéskolbászt.

Ez most mi?

Ma három termékből kettőért fizettem többet és legutóbb pedig egy-ből egy nem stimmelt. Kvázi 4:1 az Auchan javára!

Ha ez így van, márpedig 4 terméknél 3 esetben átvertek és mindig magasabb árat fizettem, akkor jogosan érezhetem és gondolhatom, hogy ez nem csak egy egyszerű tévedés.

Én csak magamból indulok ki. Tudok olvasni és gondolom a dolgozók is az Auchanban, de akkor miért kell négy alkalomból háromszor lehúzni, sőt ma 2 terméknél más felírattal és más összeggel címkézni a becsomagolt felvágottat?

Igazán elgondolkodtató ez és nagyon várom az Auchan hivatalos levelét(iroda@tesztvilag.hu), amiben tudnak valami hihető választ adni, de nem csak nekem, hanem az összes vásárlónak, akik nagy valószínűséggel hasonlóan járnak 4-ből 3 esetben.

Nem haragszom az eladókra, mert azok alkalmazottak és mit tudjuk azok csak azt csinálják, amit mondanak nekik, hiszen az állásukat féltik.

De miért kell négy esetből háromszor többet fizetnem?

Vagy az az egy jó árazás volt a tévedés, mert a valós árat fizettem?

 

Katona Zoltán, Tesztvilág.hu újságíró-főszerkesztő